Jump to content

Slika
- - - - -

Elektroakustična gitara preporuka

• Please log in to reply
11 odgovor(a) na ovu temu

#1 Šokre

Šokre
  • Members
  • 4 posts

Vrijeme objave: 15 Listopad 2016 - 12:17

Dobar dan svima ! 

Želio bi kupiti elektroakustičnu gitaru radije rabljena ,nisam siguran što da gledam 1300-2000kn .

Naravmo volio bi da ima topli zvuk ,mekana za sviranje bilo bi idealno da je vrat mrvicu širi nego moja Epiphone DR 100 NA to jest da je razmak između žica malo veći.

Može i nešto sa malim pojačalom u paketu (kojim ako bi znali?)

(Jedan trgovac mi je rekao da postoje takvi modeli između akustične i klasične što se širina vrata/ razmaka između žica tiče)

Osim ako se to ne podešava sa drugim konjičem pa se zarezi za žice šire izrežu.

Sorry ja sam laik ;-)

Sa gitarom se družim povremeno tokom zadnjih godina cca 15 samouk sam i sviram uz pomoć jedne stranice gdje ubacite link sa youtube-a pa vam onda pokaže akorde. (ne znam smije li se pisati koja stranica)

Sviram za svoj gušt doma za sebe.....

Bio u par dućana probao par instrumenata ona koja mi se svidjela košta preko 5000 kuna pa sam odlučio uzeti nešto polovno i jeftinije.

Hvala lijepa na čitanju i odgovorima.

#2 Šokre

Šokre
  • Members
  • 4 posts

Vrijeme objave: 27 Listopad 2016 - 10:13

Ajooj toliko pregleda niti jedan odgovor dali sam pitanje loše postavio ili su svi gitaristi odustali od pomaganja početnicima.......Ili je na moje pitanje nemoguče odgovoriti.......?!    :confused1:   :laugh:

#3 Axis_

Axis_

night visioc

• Members
  • 3800 posts

Vrijeme objave: 27 Listopad 2016 - 11:04