Jump to content


Slika
* * * * - 1 votes

POČETNICI - VJEŽBANJE - OTVORITE OVO PRIJE NEGO ŠTO IDETE OTVARATI 100 NOVIH TEMA


  • Please log in to reply
4 odgovor(a) na ovu temu

#1 Rogi_

Rogi_
  • Members
  • 871 posts

Vrijeme objave: 05 Studeni 2011 - 16:19

VJEŽBANJE; šta vježbati 3-4-5-6-7-X sati dnevno?Prvo idemo ovako, pripreme.skini guitar pro 5 ili 4 , koj možes naci :blink:to puno pomaže.također ultimate-guitar.com je neiscrpan izvor materijala za vježbu :blink:to zapamti.uzmi kabl od basa, nađi onaj adapter koj pretvara veliki jack u mali , uštekaj u mic in na zvucnoj na kompu, nađi poštene slušalice, uštekaj ih u komp, podesi da bass se cuje, i vec ste 50% posla napravili. ne želimo izluditi susjede/ukucane višesatnim sviranjem, osim toga slusalicama se cuje puno više grešaka. - a to je bitno!neki pojmovi.Fret - pragAttack - percipirana "brzina" da tako kažem kojom se nota "pojavljuje"Pickup - Magnet EQ - aktivno pretpojacalo na instrumentu koje ima 2 ili 3 frekvencije koje je moguce stišati ili pojacati, 2band EQ ima obicno duboke i visoke frekvencije, 3band EQ ima duboke, srednje i visoke. omogucuje promjenu zvuka pojacavanjem ili stišavanjem određenih frekvencija.Bridge pickup - pickup ko je bliže mostu (desni gledano iz perspektive sviranja)Neck pickup - pickup bliži vratu (lijevi gledano iz perspektive sviranja)!!!-ne zaboravite se zagrijati prije vježbanja-!!![ame="http://www.youtube.com/watch?v=UxSSw9muZrM"]OVDJE[/ame] su odlicne vježbe istezanja i masaža, vrijede za gitaru i bass! druga stvar je SETUP. žice bi trebale biti realtivno nisko, da se naucite svirati mekano a ne divljacki udarat po žicama. vjerojatno cete zbog nižeg setupa imati problema s zujanjem pragova, ako je zujanje malo i ne guši note, onda je setup ok, ako se žica pocne "gušiti" i krace vibrirati, setup je prenizak. agresivni prekusivni sound se lako može dobiti pravilnim attackom na žice, prije ili kasnije ce to samo doci, samo polako.dakle pocnite raditi na drugom koraku, upoznajte instrument do sitnica jer on je produžetak vašeg izražavanja , sviranja i muzike opcenito :confused1:http://www.garywilli...etupmanual.htmlovdje , i to znati napamet, ne se bojati samo naprijed i polako, treba vremena da se dobije feeling za slaganje setupa.i da citiram jednog prominentnog basistu, i set my strings low as possible and then raise them until they don't buzz on open (ili ti na G D A E nultom pragu) :lol:Treca stvar je sloziti sound na basu koj je dosta bitan tokom vježbe , jer basasti i mutni sound prouzrocit ce sve u svemu to da slabije cujete svoje pogreške.za aktivne 3 band baseve sa 2 pickupa-prvo staviti na pan potu omjer 75% bridge , 25% neck pickup (znaci da je bridge pickup daleko glasniji)-drugo, malo srezat treble, i dodat midlove i bass, oboje stvarno milimetar, jedva zamjetno.za 2 band aktivne baseve sa 2 pickupa-prvo staviti na pan potu omjer 75% bridge , 25% neck pickup (znaci da je bridge pickup daleko glasniji)-EQ neka bude samo mali rez , opet jako jako malo, na visokimaza aktivne sa jednim pickupom, sve ovo gore za EQ isto vrijedi.za pasivne baseve, staviti bridge pickup na 100%, a neck odrezati za 50%, tone na 100%za pasivne s jednim pickupom, sve na 100% :lol:vjerojatno vam se nece svidjet ovaj ton, ali bar cete lakse cuti greške i popravljati tehniku sviranja. ovako dobivate bolji attack donekle iako je attack uglavnom u prstima da tako kažem :lol:e sad druga stvar, pojacajte se tako da budete pri normalnom sviranju glasniji od snimke/guitar pro-a uz sto cete vježbat, pa onda pokušajte svirati tiho tako da budete "ujednaceni" s muzikom :lol:bez efekata, ako baš morate preko ampa, sve na FLAT eto, vec sam vam dao posla za par dana / tjedana za pocetak samo vrtite jednostavne stvari koje znate i svirajte ih na velikom volumenu ali mekano pod prstima tako da budu na normalnoj glasnoci.i ne zaboraviti1. jedan prst - jedan fret! Posted ImagePosted Image2. na lijevoj ruci palac OBAVEZNO ide iza srednjeg prsta, kako okomito tako i vodoravno! (znaci isli gore ili dolje po žici ili gore ili dolje po žicama, palac je u sva četri smijera iza srednjeg prsta) ali ne prelazi preko vrata Posted ImagePosted Image3. što manji kut u zglobu lijeve šake u odnosu na podlakticu.KRIVO!Posted ImagePosted ImageISPRAVNO!Posted ImagePosted Imageza to sve cete morati malo promjeniti položaj ruke, isprobavajte dok vam ne sjedne, nabolje za pokusavate prvo dok vam je bass u krilu, sjedeci.ako želite prave rezultate, morate cete visinu basa podesiti tako da je jednaka u sjedecem položaju kao i u stajacem.sjedneš, i onda smanjuješ remen dok ti ne ispadne tako da ti je bas na istoj visini u odnosu na bradu/sise/uha/ramena dok stojiš i dok sjedišnadalje! mutanje!desna ruka !prva stvar je da prođete bar (ako svirate prstima) 1212 tehniku, osobno sviram 321321 (gdje je 1 kažirpst, 2srednji prst i 3 prstenjak), no o 321321 ce biti govora kasnije :thumbup1:za sad moramo srediti mutanje (ili ti štopanje) te tako zaustaviti nepotrebne vibracije žica i svirati tonove trajanjem kojim bi trebali trajati da tako kažem. :lol:najbitniji prigušivač ovdje je palac desne ruke. ON NIKAKO NE SJEDA NA BOČNI DIO ŽICE (gledano iz perspektive sviranja), znaci nije stisnut na žicu, palac visi preko žica i tako zaustavlja nepotrebne vibracije, on se krece preko žica i sve višlje žice zaustavlja. tako se dobiva cisca izvedba.kao što se vidi na slici, prilikom sviranja na E žicim palac je blizu žice no ne dotice ju (iako je kut slikanja malo cudan pa drugacije izgleda)Posted ImagePosted Imagekod sviranja A žice palac se spušta zajedno s prstima i lagano je prislonjen na E žicu (dublju) ne doticuic A žicu koju trzamo.http://www.6photo.org/images/1_DSC00041.JPGhttp://img.photobucket.com/albums/v512/ROGI/2.jpgi tako dalje za D žicuhttp://www.6photo.org/images/1_DSC00042.JPGhttp://img.photobucket.com/albums/v512/ROGI/3.jpgi G žicu - tu je pravi ustvari kut slikanja pogođen , tako da najbolje da tu sliku detaljno proucitie,http://img.photobucket.com/albums/v512/ROGI/4.jpghttp://www.6photo.org/images/2_DSC00044.JPGanalogno tome ide i na 5 i 6 zicanim basevima.vjerojatno cete se dok ovako krenete svirati osjecati poprilicno labavo, nestabilno da tako kažem ali samo vježbajte, uskoro ce vam to postati rutina i skuzit cete koliko ustvari lakse svirate, koliko se teže umarate, no cijelo vrijeme pazite na sve ove bitne detalje oko kojih sam vas upozorio, eto to vam je bar mjesec dana vježbanja po par sati dnevno da to polovite sve i da vam uđe refleksno te da to radite bez muke:thumbup1:ako stvarno ne znate šta bi svirali, svirajte kromatiku, dok ne zazvuci vrhunski :lol: bez fret buzza (ili ti zujanja pragova) , da sve note budu ujednačene i da to radite bez muke.alaG-----------------------------1-2-3-4------------------------------D-------------------1-2-3-4-----------1-2-3-4---------------------A----------1-2-3-4-----------------------------1-2-3-4------------E -1-2-3-4----------------------------------------------1-2-3-4----a prije samog posla, zagrijte se dobro, i to laganim masiranjem svih misica na ruci, LAGANIM istezanjem zgloba šake, pa onda i prstiju. oprez, polako to radite, ko kinezi tai chi, polako i bez žurbe. 15 tak minuta masiranja i istezanja bit ce i vise nego dovoljno, i sve opušteno radite, ako ne ide, usporite, ako ne ide i dalje, usporite još! i obavezno metrnom koristit! ili pravi ili u guitar pro ukucat bubnjeve (samo snare ili kick ili šta vec)!ako zaboli nešto, ODMA STATI! odmoriti se 10tak minuta, i onda masirat lagano i istegnut polako , i to ne nasilno, samo malo protegnut ruke kolko same idu , bez guranja! pa onda polako nastaviti.i na svaki sat sviranja 10minuta odmora! obavezno!ove gore stvari su jako bitne ako želite izbjeci ozljede/umor/moguci invaliditetu ovim položajima se najmanje naprežu tetive i mišići uz maksimalnu efikasnost utrošenog truga. znaci "economy of movement"vidjet cete nakon nekog vremena vježbanja ovako da ako probate se vratiti na stari, nepravilan nacin da cete skuziti pod kojim su vam velikim opterecenjem bile ruke i tijelo prije ovog, a nama je cilj izbjeci nerazumno raspitanje energije i potencijalne ozljede.i prije i nakon svakog sviranja obrisati žice, ako može ocistiti fast fretom pa onda obrisati nekom onom carobnom krpom od mikrovlakana, ima toga svugdje za kupiti

#2 Rogi_

Rogi_
  • Members
  • 871 posts

Vrijeme objave: 05 Studeni 2011 - 16:22

valjda vam je do sad vec uslo u glavu ali stalno podsjecam, ovo je jako bitno:!!!-ne zaboravite se zagrijati prije vježbanja-!!![ame="http://www.youtube.com/watch?v=UxSSw9muZrM"]OVDJE[/ame] su odlicne vježbe istezanja i masaža, vrijede za gitaru i bass! Idemo se malo sada opet pozabaviti palcem lijeve ruke. osim onog osnovnog da prati stalno kako lijevo desno tako i gore dolje srednji prst, palac također djeluje kao sidro lijevoj ruci, ali ne tvrdo. cilj nam je doci do lakoce sviranja bez nepotrebnih rasipanja energije i pritiskivanja i svim smjerovima. palac je sidro ali od tankog stakla, :confused1: znaci nema pritiskanja palcem na vrat, palac bi samo trebao se nasloniti na vrat. da pojasnim.-palac slijedi srednji prst-palac nikada ne pritscemo na vrat-palac ne prelazi preko gornje ili donje strane vrata.tri bitne stvari oko palca lijeve ruku rezimirane. no, naravno nije dovoljno samo misliti na to i pokusavati, dat cu vam par vježbica za vježbanje palca.prva , naprednija verzija prvog taba gore :lol:*!*-promjena pozicije lijeve rukei m r p - prsti lijeve ruke:i-index (kažiprst),m-middle (srednjak), r-ring (prstenjak), p-pinky (mali)____________________*!1*________________*!2*____________________imrp_imrp_imrp__imrp__imrp__imrp__imrp_imrp_imrp_imrp_imrp___imrp.....G-----------------1234-2345-----------------------------------3456--D-----------1234------------2345------------------------3456--------A------1234-----------------------2345------------3456--------------E-1234----------------------------------2345-3456------------------- *!1*= palac iza 3. praga, tj iza srednjeg prsta)*!2*= palac iza 4. praga, tj iza srednjeg prsta)i tako dalje sve do 12. praga :blink:ovo ce biti osnovna serija, idemo ju malo jos donekle staviti da morate cijelo vrijeme razmisljati i koordinirati ____________________*!1*____________*!2*____________________imrp_imrp_imrp__imrp__imrp_imrp__imrp__imrp__imrp__imrp_G-----------------1234-------------------------------3456--D-----------1234-------2345--------------------3456-------A------1234------------------2345--------3456-------------E-1234-----------------------------2345--------------------i tako dalje do 12. praga*!1*= palac iza 3. praga, tj iza srednjeg prsta)*!2*= palac iza 4. praga, tj iza srednjeg prsta)šta se tu događa sad, kao što vidite, pozicije ne ponavljamo opet na svim žicama nego idemo E A D G D A E A D itd itd, tako da mjenjamo poziciju cim dođemo do zadnje žice i idemo na slijedecu, sve u svemu ako vas ovo zbunje, sjedi i sviraj po tabu dok ne skuzis sta sam htio reci :lol:ove dvije Vježbe cete prvo svirati normalno, sa svim ovim detaljima uzetima u obzir do sad, odsvirajte to dok ne sjedne pod prste, i prva i druga.ne zaboraviti metrnom, staviti na neki niski BPM pa onda dizati za 5bpm-a svaki put nakon sto prođete obje vježbe cijele. svirati tocno uz tempo metronoma, slusati i lupkati nogom uz to.sada cemo obje vkežbe ponoviti ali tako da palac maknemo od vrata tako da uopce ne dodiruje vrat. na sve stvari i dalje paziti, pozicija ruke, prstiju, sve sve, cak i palac lijeve ruke mora ici za srednjim prstom makar nije naslonjen na vrat.ovako:Posted ImagePosted Imagepolako, bit ce bolno i nestabilno :laugh: ali isplatit ce se :cool:cim vam ove kromatike dosade, uzmite stvari koje inace svirate i svirajte ih tako da pazite na sve ovo pa dok sjedne, onda maknite palac pa probajte bez pritiska palca na vrat svirat :lol:necete izgubiti materijala za sviranje dugo dugo dugo.imate šta bar mjesec dana raditi, ali bez brige, bit ce jos toga, i prije nego sto 30 dana prođe! :lol:

Edited by mutavac, 05 Studeni 2011 - 19:00 .


#3 Rogi_

Rogi_
  • Members
  • 871 posts

Vrijeme objave: 05 Studeni 2011 - 16:25

EVO VAM HARD METALLIC DIVLJACI, ZA VAŠE SOTONISTIČKE MUZIKEnego, evo jucer sam malkoc svirao, skidao trash metal! iz svakog stila se da jako puno nauciti. naime, vježbao sam hit the lights od metallice i te 16tinke su raspoređene na jako zanimljiv nacin. da se odsviraju glatko i tocno te s pravinim ritmickim naglasicma treba stvarno punnno sjest i raditi. ono sto nazalost se događa da ljudi dosta preskacu te brže ritmove kada govorimo o detaljnom vježbanju. ali tu ima jako jako puno posla. nego, vježbam stvar uz guitar pro, malo sam ju isjeckao na GPu, cisto da određene rifove mogu ponoviti 10tak puta u razliticim tempima (kak se kaže množina tempa?!), i super sve nakon podužeg vježbanja je sve sjelo glatko. i kasnije tokom dana ne da mi se paliti komp nego samo uzmem bass na suho i upalim metronom i pocnem svirat i shvatim da prvi takt odsviram glatko (makar ima nota koje nisu na beatu ali je fraza takva da je relativno lako) ali drugi takt, samo s metronomom, bez bubnjeva koji bi davali ritam za note koje nisu na beatu, stvari postaju jako šlampave. tada mi je postalo jasno zasto pattituci u svojim instrukcijama kaže da ritam mašina iako je super može davati lazni osjecaj sigurnosti i cvrstoce u ritmu.metronom je ipak najbolji za vježbati ritam jer morate svaku notu odsvirati SAMI tocno, pogotovo dok note ne sjedaju na beat ili polovine beat-a.evo prikaza, crvene strelice oznacuju gdje se nalazi beatPosted Image

#4 Rogi_

Rogi_
  • Members
  • 871 posts

Vrijeme objave: 05 Studeni 2011 - 16:26

O SOUNDUvidim da se postavljaju pitanja kako dobit "steve harris sound" ajmo analizirat sve o tome pa cemo probati vidjet što kako i zasto.OPREMA:*Fender Precision bass (Bad ass2 bridges and Seymour Duncan custom SPB1 pick-ups)*Trace Elliot GP12X pre-amps*DBX 160 compressor*Custom Marshall 4x12" cabinets fitted with EVM 12L speakers*Rotosound jazz bass flat wound strings oznacio sam bass i žice crvenim jer je to po meni najbitnijna komponenta njegovog sounda sto se sounda tice opreme. ono sto je bitno znati je da ako zelite njegov sound ne znaci nužno da cete morati imati prec, bilo koj bass koji ima dva pickupa ili jedan P pickup može se dobro pribliziti soundu preca. osim toga ganjati 100% isti takav sound je besmisleno jer necete ga nikada tocno dobiti jer svaki basista ima specificnu tehniku sviranja. ono sto možete napraviti je pogledat najbitnije komponente tona iz njegove opreme (obcno je to gitara te žice i u nekim slucajevima box) te probat od toga krenuti. znaci ako imate dva pickupa, pojacajte neck pickup (blize vratu), stišajte bridge pickup (poželjno ga ugasiti skroz). druga stvar, flatwound zice. dosta drugacije od roundwound po soundu. zacudo harrisovog sounda one su mutnije i manje visokih imaju od roundwound zica no to je specificnost njegovih visokih tonova koje ljudi ganjaju sa roundwound žicama pa ne mogu to dobiti. iskreno, ne bi se previse zamarao s kupnjom flatwound zica, cak i obicne roundwound mogu biti dobre za harris-slican-sound.idemo sad vidjeti tehniku sviranja:-harris ne udara luđacki po žica nego svira "prekusivno"kako svirat "prekusivno" (ne znam dal je taj termin tocan ali neka bude zasad)u neku ruku, slapanje žica slapaš kažiprstom, srednjakom (i prstenjakom ako njega koristis) ali nježno slapanje, bitno je daprsti imaju sto veci luk u sviranja, zalet da tako kažem.trebali bi izgledati ko bubnjarske palice, poženjo da je luk udarca 60-90 stupnjeva,najbitnije je ne lupati agresivno nego pokušati dobiti "zing" , metalni reski ton žica koje lupaju u pragove s mekanim sviranjem, bitna je brzina lupanja žica a ne snaga lupanja, potrebno je opusti prste, neka radi samo zglob koj spaja pst i šaku, bez napinjanja tetiva i misica na prstu dok je opušten. najbolje je prvo malo probati na stolu, opustiti prste maksimalno i lupkati, pokusati dobiti tup tup samo iz zamaha, bez da napinjanja prstiju. cisto da se dobije ideja o tome kako bi to trebalo. evo prikaza, Posted Imagenadalje, želite li dobiti agresivni rockerski sound s puno treble-a. bila je konkretna tema, zoky je stavio ovo[ame][/ame]ok, ajmo vidjet, ovo su meni se cini roundwound zice (standardne), tu je stvar više EQa (pojacani visoki tonovi) i malo distorzije (stvarno minimalno, recimo 1 od 10) sto se tehnike sviranja tice, desna ruka bi trebala biti bliže bridgeu (na poziciji gdje je bridge pickup). malo eksperimentirati s visokim tonovima dok se ne dobije taj sound. i na kraju bolje je rezati nego dodavati. znaci da umjesto da boostate visoke, odrežite malo baseve i visoke srednje na EQu ili baseve i srednje (manje srednje nego baseve) ako imate 3band preamp na pojacalu.fleksibilnost pretpojacala na aktivnim basevima (smanjivanje i suptilno boostanje)3band EQfilozofija je dobit ton rezanjem frekvencija i volume-a, a ne dodavanjem (iako je ponekad pojacavanje potrebno) ideja1-problem "bass zvuci pre hladno/sterilno/metalno" -moguca solucija : smaniti volume na 75% , i JAKO malo boostati bass i midlove i malo smanjit high. rezultat : ideja2volume na 85-75% , a bass, midle i high smanjiti samo malo, ono cisto milimetar ispod onog "klik" koljena koje oznacuje da je kontrola na flat.rezultat: lo-fi pasivni ton! ideja3volume na 100% ili 90% (ovisno o tome koliko zelite growla koliko masti), bridge pickup 75%, neck 25%, bass i midlovi malo boostani ,ali samo malo i high stišani malo.rezultat: growl, punchy ton koj reže kroz mix2band EQideja1basevi i visoki malo smanjeni, volume na 90-95%, balance pickupova 50/50rezultat: punchy pasivni ton.meksi, fokusiraniji. ideja2malo smanjeni visoki, basevi na flat, volume na 90-95%, bridge 60% neck pickup 40% na balance potu. rezultat je slican prvom samo sto ce na ovom Bzica bolje zvucati ako imate 5zicani bass, no G i D žica ce izgubiti baseva. potrebno je isprobavati i naci pravi omjer.ono sto je bitno zapamtiti oko svega je to da su ta smanjivanja i dodavanja na EQu IZNIMNO SUPTILNA, potovi se okrecu samo malo. nadalje, sound cete dobiti i pozicijom desne ruke i samom tehnikom sviranja. za više punchy i reski ton svirati bliže bridge-u , za masniji i širi ton svirati više neck-u+ ovo je samo okvirno, naravno da sound basu daju i drva i pickupovi i žice i preamp i pojacalo i zvucnik i prostorija a na kraju i vasi prsti! no, korak po korak, igrom s EQom, zicama i vasom tehnikom mozete otkriti da je bass koj vam se ne baš toliko sviđa ustvari sakrio od vas ton koj zelite fleksibilnost kontrola na pasivnom basuidemo vidjeti dio toga sto se da izvuci iz pasivnog basa. naime, vasa gitara skirva puno vise tonova nego sto ljudi misle. s obzirom da vecina pasivnih gitara danas ima dva pickupa i Volume/Volume/Tone kontrole, krenimo od njih.VVT-2 single coil pickupa(radi lakseg pisanja koristit cu V za volume pot, T za tone pot)*kada su oba V na maksimalnom te T također, sound je tipicni onaj jazz single coil koj smo culi u gro situacija.stisavanjem T možemo dobiti masniji ton, malo tup. ono zanimljivo sto se dogada smanjivanjem T je to da se cijeli karakter zvuka mijenja, midlovi skoce, basevi isto pocnu dobivati drugaciji prizvuk (pricam o tome sto uho cuje, ne o tome sto se stvarno događa. recimo ponekad da bi bolje culi baseve trebamo malo dodati visoke :confused1: koliko god to cudno zvucali, kako je jedan sound engineer rekao, visoki su udica za lovit duboke). ali sad konkretno zanima nas kako dobiti još više. sound možemo naravno mjenjati tako da smanjimo jedan od pickupova. no ono što se cesto preskoci je smanjivanje OBA pickupa. blagim stišavanjem pickupova dolazi do toga da se u neku ruku srednji tonovi stišavaju više od dubokih i gube na agresivnosti. no opet u svemu tome patit ce razgovjetnost ili ti definicija tona. ukoliko T ostane na 100%, te razlike nece biti toliko ocite. stišavanjem T-a moguce je cuti tu razliku. i bitno je zapamtiti da dobar sound U VECINI SLUCAJEVA NE VOLI EKSTREME (zaobici stavljati potove na 100% glasnoce) idemo vidjeti neke ideje. Vn = volume pot za neck pickupVb = volume pot za bridge pickupT = tone potideja1Vn 75%Vb 75% T = 0-30% ideja2Vn 80-90% Vb 0%T = 0-30% ideja3Vn 30%Vb 75%T= 0-30%ideja4Vn=50%Vb=80%T=50%ideja5Vn=75%Vb=90%T=75%ideja6Vn 0% Vb 80-90% T = 0-30% evo malo da isprobate razlicite ideje, i dobijete svoje inspiracije. VVT-P+J kombinacija pickupaova kombinacija je vrlo zanimljiva jer radi se o tome da P picku sam zvuci kao P pickup, J sam zvuci kao J ali kada ih kombiniramo P pickup pocinje gubiti one "nazalne" midlove te postane zaokruženiji, lowmid ton sa puno masti ali bez tih gornjih agresivnih midlova (nesto je bilo na talkbassu o tome da se faze nekako iskljucuju ili tako nest, ne znam tocno tehnicku prirodu toga sto se dogada). tu je meni osobno najzanimljivija kombinacija sa Vn na 90% i Vb na 80tak% ovo vrijedi i za aktivne baseve s PJ kombinacijom!

Edited by mutavac, 05 Studeni 2011 - 16:28 .


#5 Rogi_

Rogi_
  • Members
  • 871 posts

Vrijeme objave: 05 Studeni 2011 - 16:32

molim sticky i lock, ima tema na kojima se ovo da diskutirati, te htio bi da ovo bude lockano iz razloga da se ne nakuplja gomila postova koji nemaju veze s temom ili da se pretvori u flejm, te iz razloga da bude uredno, čitko i lako pregledno. zato molim da se suzdržite od postanja ovdje. hvala.za pitanja i nejasnoće diskusija se može započeti ovdje;http://glazbeni-foru...9365#post989365




Category 1
Important Section
O nama
Glazbeni Forum je najveća zajednica glazbenika i ljubitelja glazbe na hrvatskom internetu još od 2003. godine.
Brojimo preko 25 000 registriranih članova.
Pratite nas
facebook Twitter Youtube Feed
Copyright © 2003 - 2016 Glazbeni Forum. Sva prava pridržana.