Jump to content


Slika
- - - - -

Bubnjevi- opća diskusija


  • Please log in to reply
208 odgovor(a) na ovu temu

Poll: Custom bubnjevi! (56 member(s) have cast votes)

Custom bubnjevi!

  1. Posjedujem (14 votes [25.00%])

    Percentage of vote: 25.00%

  2. Ne posjedujem (22 votes [39.29%])

    Percentage of vote: 39.29%

  3. Želim ih sada:) (15 votes [26.79%])

    Percentage of vote: 26.79%

  4. Ne bih nikada:( (5 votes [8.93%])

    Percentage of vote: 8.93%

Vote Guests cannot vote

#21 Ac of Sepal

Ac of Sepal
  • Members
  • 365 posts

Vrijeme objave: 30 Kolovoz 2005 - 10:26

ja sviram kojih 7god. i poceo sam sa "bubnjevima" od 250kn(moš si mislit na kaj je to ličilo),onda sam kupio neke bubnjeve za 1000kn,pa sam ih za istu ;D cijenu prodao,pa kupio pearl forum,pa ih nedavno zamijenio za tamu rockstar i sada uskoro dolazi vrijeme da se nesto malo vise ulozi u set! bas zato kaj nisam prije bio siguran dal mi je to bio nekakva brija ili stvarno to zelim! sada su stvari malo drugacije..... 8)

#22 drži ritam

drži ritam
  • Members
  • 91 posts

Vrijeme objave: 02 Veljača 2006 - 11:49

Čitam ovaj forum i zbilja ono što sam napisao izgleda kao proizvoljno mišljenje i činjenično sranje ;DMIslim da imam potrebu objasniti neke stvarčice.Post je pisan ne brzinu pa ako se pomaknu neke riječi,redovi,zarezi...ima nešto drugačiji smisao.Podatak o Taminoj proizvodnji sam našao u časopisu "drums & percussion".Tako je i sa svim ostalim tzv. custom firmama.Mislim na firme poznate kod nas i razvikane od dilera,Pearl,Yamaha,Premier,Sonor...Brady,Solid,Noble & Cooley,GMS,nepoznate firme većini bubnjara u hrvatskoj,radebolje bubnjeve ali sad bi netko mogao reći šta je tu bolje i eto nove teme za raspravu.Što se tiče cijene dw modeli koji su iznad srednje klase koštaju od 8000 eura na dalje.To nije moja izmišljotina nego mi je to rekao prošle godine čovjek imenom John Good na dw štandu u Frankfurtu.On je uz Don Lombardija glavni čovjek u toj kompaniji.Da se malo pohvalim usput sam se pozdravio sa Billy Wardom koji je svirao na predstavljanju njihovih proizvoda. :DBrady doboš od 4000eura sam probao i zaista je poseban.Rađen je potpuno izjednog komada bez spojeva.To je primjer proizvoda visoke klase.Ono što kod nas reklamiraju naši trgovci kao top model u većini slučajeva je srednja pa čak i niža klasa.Čast izuzetcima. :( :( ;DA što se tiče priče o dimenziji bas bubnja upravo radim jednu 20x17 za jednogbubnjara koji je svirao jazz na 18 i nije mu baš....S druge strane za drugog bubnjara 18 za jazz je zakon.Ne znam što reći.Stvar afiniteta. :(

#23 ranj

ranj
  • Members
  • 1304 posts

Vrijeme objave: 02 Veljača 2006 - 14:05

Čitam ovaj forum i zbilja ono što sam napisao izgleda kao proizvoljno mišljenje i činjenično sranje ;DMIslim da imam potrebu objasniti neke stvarčice.Post je pisan ne brzinu pa ako se pomaknu neke riječi,redovi,zarezi...ima nešto drugačiji smisao.

Samo se ti "komodaj", volimo kad se ljudi potrude objasniti stvari :(.

Podatak o Taminoj proizvodnji sam našao u časopisu "drums & percussion".Tako je i sa svim ostalim tzv. custom firmama.Mislim na firme poznate kod nas i razvikane od dilera,Pearl,Yamaha,Premier,Sonor...Brady,Solid,Noble & Cooley,GMS,nepoznate firme većini bubnjara u hrvatskoj,radebolje bubnjeve ali sad bi netko mogao reći šta je tu bolje i eto nove teme za raspravu.

Gledaj, podatak o Taminih 15 tisuca ineznamkoliko setova nije po sebi nikakva vijest. Problem je u tome sto si taj podatak upotrijebio s ocitom namjerom da diskreditiras masovne proizvodjace, favorizirajuci indirektno, svoju manufakturu i "superiornu kvalitetu" "malih proizvodjaca" ::(!E za takve tvrdnje trebas imati malo vise argumenata nego li, prilicno izlizanu postavku da su masovno prozivedeni bubnjevi losije kvalitete od onih "natopljenih znojem staroga majstora". Give me a break, pardon, diskusiju ;D.Svi ti bubnjevi koje si naveo i oni koje nisi naveo, sluze jednoj svrsi: da ih se svira i da ljudi pomocu njih rade glazbu. Ima bolje izradjenih, ima losije izradjenih, ali bottom line je: tko s time sto moze! To se zove upotrebna vrijednost. Ako Tama Superstar zvuci izbalansirano, da se jednostavno i brzo nastimati, ima jasnu projekciju i definiciju zvuka, dobro reagira na razlicite koze i ima DOBAR HARDWARE i sto je najvaznije, svidja se onom tko ju svira, onda je to bubanj do jaja i nema tonca ili studija koji ce to poreci! Ako ih naprave 20 tisuca mjesecno, bit cemo bogatiji za 20 000 dobrih instrumenata bez puno price o botanici :(. To sto ce netko dati 5000 eura za par slova na prednjoj kozi, pozlacene obruce ili malo drukcijeg furnira u shell-a to je njegova stvar. Takvi najcesce bubanj ni ne iznose iz dnevne sobe pa tu nema diskusije na istom nivou, ali ostaje njihovo pravo da to cine, ne?

Što se tiče cijene dw modeli koji su iznad srednje klase koštaju od 8000 eura na dalje.To nije moja izmišljotina nego mi je to rekao prošle godine čovjek imenom John Good na dw štandu u Frankfurtu.On je uz Don Lombardija glavni čovjek u toj kompaniji.Da se malo pohvalim usput sam se pozdravio sa Billy Wardom koji je svirao na predstavljanju njihovih proizvoda. :(

Ovako; buduci sam godinama u "kontaktu" s DW bubnjevima, cini mi se krajnje cudna ova tvrdnja. Ne sumnjam u vjerodostojnost dogadjaja koje opisujes, ali bih se usudio primjetiti da mozda nisi dobio potpunu sliku o tome sto je to "srednja klasa" u DW... Ako je John Good rekao da modeli iznad srednje klase kostaju 8000 eura onda je morao i obrazloziti koji su to modeli i zasto su modeli ispod te cifre "srednja klasa", ne? To mi se cini logicnijim do li istresti takvu "golu" informaciju pred nepoznatog "custom buildera from Croatia" koji je dosao malo procaskati o bubnjevima na MESSE :( :(. Da ne sirimo nemir medju djecom (pogotovo se odnosi na "drum_corp"-a, ha, ha...) stvar kod DW-a je jasna: cijena raste po vrsti i boji finisha, boji ili finishu hardware-a i furniru koji se koristi za zadnje slojeve na shell-u. Za snare-ove vrijedi isto + sto imaju velik izbor drva pa tako varira i cijena. Naravno da ima DW od 100000 eura i da ima DW od 2889 eura. Jedno stoji: stavi ta dva u studio i snimi ih isto i cut ces minimalnu razliku, a niti jedan set nece zvucat lose, dapace 8)! Dakle ima ih optocenih draguljima s vanjskom lagom "posljednjeg zagorskog baobaba, (kako netko duhovito rece negdje na forumu), ali shell je iste kvalitete, bearing edges "isjecene" isto (ili po izboru!), lugs su iste kvalitete, sarafi su isti, obruci su isti i suspension je ISTI. Vec sam u threadu o DW rekao da si jedna kompanija takvog renomea ne bi olako dozvolila da ih se provali da muljaju nesto sa bazicnom kvalitetom svojih bubnjeva.O Billy Wardu sve najbolje, he's my kinda drummer.

Brady doboš od 4000eura sam probao i zaista je poseban.Rađen je potpuno izjednog komada bez spojeva.To je primjer proizvoda visoke klase.Ono što kod nas reklamiraju naši trgovci kao top model u većini slučajeva je srednja pa čak i niža klasa.Čast izuzetcima. :( :( ;D

Brady nije jedini koji se bavi izdubljivanjem trupaca. Evo i Taye radi solid izdubljeni snare. I dodje 1700 eura. Izgleda odlicno. Ne znam kako zvuci. 8) Da je Brady primjer kvalitetnog rada, jest. Da je primjer bubnja koji nije za svaku glazbenu situaciju isto jest! Da od Brady bass bubnja mozes zaraditi samo herniu, i to stoji. :o Da carved-out, solid snare stoji (ili je stajao na MESSE-u) 4000 eura (ili preko $ 5000 :( :() vjerujem, ali se je 100% radilo o specijalnom, anniversary, 2000 years jarrah, bla, bla, yadda, yadda, bubnju. Ej, mi pricamo o svirci, remember. Osim toga, probao si drum u onom zooloskom vrtu od MESSE-a, pa tamo je kao u menzi! ::( No, ne poricem, jako lijep instrument, sa naglaskom na lijep. :( O trgovcima u HR mi je malo poznato, ali ako im prodje spika koju navodis onda su dobri trgovci! ;D A tko su iznimke?

A što se tiče priče o dimenziji bas bubnja upravo radim jednu 20x17 za jednogbubnjara koji je svirao jazz na 18 i nije mu baš....S druge strane za drugog bubnjara 18 za jazz je zakon.Ne znam što reći.Stvar afiniteta. :(

A sto se dubine tice; kao sto i sam kazes: stvar afiniteta. Tu smo se slozili, ne? Bitno je da pase u kofer i auto. Ajd

#24 drži ritam

drži ritam
  • Members
  • 91 posts

Vrijeme objave: 02 Veljača 2006 - 22:47

Brady,Solid,Noble & Cooley,GMS,nepoznate firme većini bubnjara u hrvatskoj,radebolje bubnjeve ali sad bi netko mogao reći šta je tu bolje i eto nove teme za raspravu. ;Djebote vi ste svi ovdje takvi carevi da je to neshto nevjerovatno!! ;DAko ti se 'oce i moze DW - kupi ga onda. Jednostavno. A ako pitas jer nisi siguran da to hoces onda porazmisli jos malo jer se glupo zaletit s parama. ;DGMS-mljac! ;DKonkretno DW radi fine bubnjeve, ali mogu ti reci da nisu toliko prilagodljivi svim vrstama glazbe iz jednostavnog razloga sto spadaju u "porodicu" bubnjeva s vrlo tankim shell-om i to samo po sebi nosi neke zvucne karakteristike. Nadalje, izbor drveta je maple i birch. Mozda da checkiras neka druga drva kod drugih firmi pa usporedis ???Noble & Cooley - opasan allrounder, gomila para, ali sound za deset, tipican 8-ply 5-6mm shell :( Ej, mi pricamo o svirci, remember. :DIma bolje izradjenih, ima losije izradjenih, ali bottom line je: tko s time sto moze! Naravno da ima DW od 100000 eura i da ima DW od 2889 eura. Jedno stoji: stavi ta dva u studio i snimi ih isto i cut ces minimalnu razliku, :( ??? ;DkAO ŠTO REKOH NOVA RASPRAVA!!!NAVALI NARODEkAo što reče drum corps sve carevi.Čovjek koji svira dw mu preporučuje glupo se zaletit s parama :DUsput mu objašnjava da dw nije za sve situacije zbog tankog drva al mu zatopreporučuje neke druge od 5-6mm.Pričamo o svirci ili tehničkim stvarima?Čini mi se da drum corp više ne može ono što hoće sa svojim instrumentom pa iz tog razloga želi mijenjati instrument a ne zbog toga što želi baciti novac.Jako msam zbunjen i pitam se koliko je to tanak dw kad i oni spominju slične mjere?Šta je to bolje kod Noble & Cooley ili GMS?Ista debljina,isto maple...zbiljasam zbunjen. ??? :( ;DNameće mi se odgoor da možda imaju bolje majstore ili možda rade manje al bolje.Ne znam odgovor al sigurno ima netko na ovom forumu tko zna odgovor :)Drum corpu se preporučuje da proba neka druga drva.Koja i od koga???Brady ne valja po nekim komentarima.On radi od australijskih vrsta .Ostaje Pearl mahagonij i Tama Boubinga,Solid mahagonij...Mapex kombinacija javor-orah..a i gdje to čovjek da proba? Da,Odery iz Brazila,RMV iz Brazila,Bauer iz Brazila..Ja bih mu praporučio da ode na Frankfurtsku menzu za manje od 2 mjeseca pa se tamo odluči a sve ostalo...Ajd

#25 ranj

ranj
  • Members
  • 1304 posts

Vrijeme objave: 03 Veljača 2006 - 19:59

Brady,Solid,Noble & Cooley,GMS,nepoznate firme većini bubnjara u hrvatskoj,radebolje bubnjeve ali sad bi netko mogao reći šta je tu bolje i eto nove teme za raspravu. ;Djebote vi ste svi ovdje takvi carevi da je to neshto nevjerovatno!! ;DAko ti se 'oce i moze DW - kupi ga onda. Jednostavno. A ako pitas jer nisi siguran da to hoces onda porazmisli jos malo jer se glupo zaletit s parama. ;DGMS-mljac! ;DKonkretno DW radi fine bubnjeve, ali mogu ti reci da nisu toliko prilagodljivi svim vrstama glazbe iz jednostavnog razloga sto spadaju u "porodicu" bubnjeva s vrlo tankim shell-om i to samo po sebi nosi neke zvucne karakteristike. Nadalje, izbor drveta je maple i birch. Mozda da checkiras neka druga drva kod drugih firmi pa usporedis ???Noble & Cooley - opasan allrounder, gomila para, ali sound za deset, tipican 8-ply 5-6mm shell :( Ej, mi pricamo o svirci, remember. :DIma bolje izradjenih, ima losije izradjenih, ali bottom line je: tko s time sto moze! Naravno da ima DW od 100000 eura i da ima DW od 2889 eura. Jedno stoji: stavi ta dva u studio i snimi ih isto i cut ces minimalnu razliku, :( ??? ;DkAO ŠTO REKOH NOVA RASPRAVA!!!NAVALI NARODEkAo što reče drum corps sve carevi.Čovjek koji svira dw mu preporučuje glupo se zaletit s parama :DUsput mu objašnjava da dw nije za sve situacije zbog tankog drva al mu zatopreporučuje neke druge od 5-6mm.Pričamo o svirci ili tehničkim stvarima?Čini mi se da drum corp više ne može ono što hoće sa svojim instrumentom pa iz tog razloga želi mijenjati instrument a ne zbog toga što želi baciti novac.Jako msam zbunjen i pitam se koliko je to tanak dw kad i oni spominju slične mjere?Šta je to bolje kod Noble & Cooley ili GMS?Ista debljina,isto maple...zbiljasam zbunjen. ??? :( ;DNameće mi se odgoor da možda imaju bolje majstore ili možda rade manje al bolje.Ne znam odgovor al sigurno ima netko na ovom forumu tko zna odgovor :)Drum corpu se preporučuje da proba neka druga drva.Koja i od koga???Brady ne valja po nekim komentarima.On radi od australijskih vrsta .Ostaje Pearl mahagonij i Tama Boubinga,Solid mahagonij...Mapex kombinacija javor-orah..a i gdje to čovjek da proba? Da,Odery iz Brazila,RMV iz Brazila,Bauer iz Brazila..Ja bih mu praporučio da ode na Frankfurtsku menzu za manje od 2 mjeseca pa se tamo odluči a sve ostalo...Ajd

Ovo gore je prilicno konfuzno za citat, "drzi ritam", ali ipak super da te interesira materija na nivou diskusije :(. Buduci si upotrijebio 90% mojih quotova, moram ti zamjeriti vadjenje istih iz konteksta jer samo tako tvoj podsmijeh moze imati osnovu. ::( I meni samom ovako, iz konteksta izvadjene i nabacane, moje tvrdnje, zvuce prilicno konfuzno i pune kotradikcije. No, nije ti za zamjeriti kad i profesionalni novinari rado upotrebljavaju tu metodu ;D.Za razliku od tebe ja sam sve posteve drum_corpa procitao pazljivo, da bi bolje dobio sliku sto covjeka zanima kad bude kupovao novi drum. Buduci su spominjani "bubnjevi do kraja zivota" i vrlo razliciti stilovi, jasno da sam mu sugerirao da se ne zalijece jer DW kosta dosta. Ti je cudno da netko tko svira cesto na DW daje takav savjet? Zasto? Meni je logicno da ako o necemu nesto znam da to "pass it on". Meni je DW jedan od instrumenata koji koristim; to je normalno u poslu kojim se bavim i nisam jos naisao na niti jednog profesionalno orijentiranog kolegu koji radi razlicite stilove glazbe, a da se kune samo u jedan bubanj/tip bubnjeva. Tehnicki detalji: DW ima tanje shell-ove (ispod 5mm, netko je cak spominjao ispod 4mm!) od GMS en N&C. DW shell je 6-ply (do 1997. 5-ply). Ti bi bar trebao znati da milimetri puno znace kod vibracije shell-a. Oni (DW)pokusavaju dignuti pitch sa reinforcement ringovima koje pak GMS i N&C ne rabe, ali ostaje ipak malo kratak s projekcijom i volumenom kad je u pitanju zestoka svirka. Jedna opcija bi bila plici tomovi; tu koristim i sam i onda su rezultati bolji = vise definicije i bolja reakcija na recimo tzv. "hard hitters" koze: pin stripe ili emperor. Dakle to nisu sve isti bubnjevi, a tvoja "opaska" o boljim majstorima i manjim "nakladama" je opet propagandnog karaktera ;D :(. Nije ti jasna minimalna razlika u soundu izmedju dva DW-a razlicitih cijena? Jednostavno prijatelju: za "10000 eura" ces kupit DW koji ce biti lakiran preko najbjesnijeg egzoticnog furnira, a za 2800 eura ces najverojatnije dobiti finish-ply set. Iskustvo mi kazuje da jedan set oblozen plasticnom folijom i jedan lakirani ili satin oil set ne zvuce potpuno identicno bez obzira koliko razlika mala ili "zanemariva" u nekom kontekstu glazbe bila. A ni dva ista seta vjerojatno nece zvucati isto kao ni dve cinele istog tipa. To je i car toga, ne :(? "Zaboravio" si pri svom, silnom iscudjavanju, spomenuti da sam rekao da: "niti jedan set nece zvucati lose, dapace", a to je, recimo, informacija koja moze koristiti drum_corpu pri izboru. Istome sam preporucio kitove koji su mozda nesto vise "svestraniji" nego DW shell; sto bi mu ti preporucio (osim onih koje pravis :()? Malo mi je zamorno objasnjavati ti (i neduznom drum_corpu ;D) svaku svoju tvrdnju, al kad si ih vec onako lijepo izsecirao onda da objasnim i ono o razlicitim drvima.DW ima dva drveta za tomove i kickove. Ako decko hoce, nek proba i neka druga drva, cisto da zadovolji (cesto skuplju!) znatizelju, a ja sam tamo i dodao da maple i birch "rade posao" vec "sto godina" pa onda nek sam odluci. Vidis, ovdje bi tvoja ekspertiza o vrstama drveta mogla mozda decku dobro doci!? Ne znam gdje drum_corp ta "druga drva moze probati, ali znam da je muzicki sajam lose mjesto za to. Jos ce tamo, nedaj Boze, naletiti na nekog simpaticnog majstora Giepetta koji sam dijelje svoje bacve pa ga ovaj indoktrinira svojom filozofijom o tome kako Japanci i Kinezi rade schrott, a on jedinu pravu stvar. ::( ;D i uvali mu svoj merchandise.By the way, nigdje nisam procitao tu na forumu da Brady bubnjevi nisu dobri. Aaaaa, sad mi je jasno :(: ti mislis na moju opasku o herniji? A, pa to je posalica jer je jarrah tesko drvo pa me podsjetilo na davne osamdeste kad mi je kolega ponosno pokazao svoj Sonor Signature, ali smo poslije nas dvojica morali micat kick ;D ;D ;D Mozda drum_corp misli biti working-drummer (nista ljepse u zivotu :() pa ne bi bilo lose znati i prakticne strane posla (nosenje opreme) prije nego li se odluci za neku tesku "egzotiku" :( samo zato jer "opako izgleda" i radjena je "na malo". A da Brady nije za svaku situaciju, pogotovo u studiju stoji. Citao sam iskustva nekih top bubnjara i tonaca i na kraju balade je maple ili birch najcesci izbor jer imaju neutralniji karakter. Naravno, ovo sve u kontekstu tomova i kicka. Snarovi su sire podrucje.Osim toga, nisi se morao razbacivati brazilskim varijantama; covjek moze puno jednostavnije sjesti za Yamahu; Beech Custom ili Oak Custom ;D. Naravno i Pearl Mahogany. I Tamu B. I Mapex. I jos gomilu drugih marki. Bitno je da se bubanj proba svirati, a ne malo "lupkati" u hali od 3000m2 gdje je larma ravna placu. Vjerojatno je to rijetko moguce u HR, ali i u Austriji i Njemackoj pogotovo, postoje specijalizirani odjeli za bubanj u shopovima gdje ipak mozes dobiti realniju sliku kako sto zvuci nego na sajmu. Neki imaju i drum-cabine i onda tamo mozes do mile volje probavat i usporedjivat prije nego se odlucis za kupovinu. Pogotovo prije nego se odlucis na kupovinu "tesku" 3000-4000 eura. Pa koliko je bubnjara otislo u shop i tamo malo kuckalo po cineli, spizde 300-400 eura da bi nakon dve probe i jednog giga skuzili da im ne pase sound za ono sto rade? I sta onda? Oglasi naravno, al onda pusis lovu u startu. A to nije plan :(.Eto. Nadam se da drum_corp cita pa nek prospe koju rijec. A i ti "drzi ritam", slobodno obogati thread(ove) i forum diskusijom i informacijama. Pozdrav,car ranj (koji isto jako voli smajlice)

#26 drži ritam

drži ritam
  • Members
  • 91 posts

Vrijeme objave: 04 Veljača 2006 - 13:33

E Gorane lako je nekoga poslati u P.M AL NE RAZUMIJEM ŠTO NE VALJA. ;D Kako da počnem svirati bubnjeve, koje bubnjeve da kupim, dali je ovaj bubanj dobar, itd MIslim da mi o tome raspravljamo. :(Čovjek pitao šta mislimo o dw i eto mi se prihvatili posla.Ako misliš da njegov izbor bubnja nije za početnike možda si trebao naznačiti o kojim bubnjevima smijemo diskutirati a o koima ne.A možda si i ti pogriješio što si dao takve smjernice u objašnjenju što želiš da se tu piše? :DBez obzira ja mislim da je rasprava krenula u dobrom smjeru jer mislim da je pitanje i za početnike a i za one koji to nisu.Možda je naslov trebao biti Odabir instrumenta ili nešto slično al nema veze_postaje interesantno. ;DObrisao si neke moje postove koji su bili u tom smjeru u velikoj čistki prije nove godine gdje sam pitao samozvanog Cara Ranja,jer sam shvatio da je on više u bubnju od većine članova foruma(da se ne uvrijede drugi),na koji način odabrati instrument,što slušati pri odabiru(osim cijene i gledanja markice) i kakav bi po njemu trebao biti konstrukcijski(veličine,debljine,širine i slično....)da bi bio upotrebljiv u što više situacija.Uh,al sam ga nasr..! ;DMi ćemo pisati a ti Gorane,šaltaj gdje je tebi volja! ;DOvo ne smatram nikakvim osobnim prepucavanjem i pozivam i druge da ozbiljno diskutiraju a ne samo nas dvoica i Goran :)Da ga malo skratim pošto mi je jako duguvod.Ranj reče: Oni (DW)pokusavaju dignuti pitch sa reinforcement ringovima koje pak GMS i N&C ne rabe, ali ostaje ipak malo kratak s projekcijom i volumenom kad je u pitanju zestoka svirka.Dw u svojoj knjizi kaže:While thin_shelled drums have a deep,warm ton,the adittionof reinforcing hoops helps increase the strengh of the shell at the point of greatest tension and raises the pitch of the shell to increase its articulation and PROJECTION.E,sad mi je tu nešto čudno!Proizvođač tvrdi da je stavio ojačanja zbog bolje projekcije zvuka u odnosu na bubanj bez pojačanja a korisnik tvrdi suprotno.Postavlja se pitanje kome vjerovati?Da li reklami ili svojim ušima jer i ja čujem isto što i Ranj.Ajd u nečem da se složimo!! ;DŠto se tiče ostalog gdje se s tobom ne slažem ;Dpričekat ću da vidim što će KraljGoran napraviti sa postovima Cara Ranja i ostalih koji samo Drže ritam pa ako sve bude o.k. e onda raspali ko Hans po diviziji :( ;DaJD U ZDRAVLJE I NAJTE KAJ ZAMERITI!

#27 ranj

ranj
  • Members
  • 1304 posts

Vrijeme objave: 04 Veljača 2006 - 16:21

E pa ovaj post mi je uljepsao dan! :( Ozbiljno "drzi ritam", nije sala! Bar da si otpocetka ovako kretao "u boj", a ne odmah k'o "Maksim po diviziji" (Who is Hans?) ;D. U svakom slucaju i ja mislim da u nasim esejima ima korisnog stiva, pa cak i za najzagrizenije postovaoce lika i djela M. Portnoya i Joey Jordisona :(. Neka sudac presudi postovima. Meni je zao "drzi ritam" tih postova od prije Nove jer se nazirala fina diskusija s covjekom koji radi instrument. No, sto je bilo, bilo je, tako mi je bilo i samom. :DOvo o DW (da bude bar malo "ontopic") i knjizi nisam citao, znam samo sto vele na internet sajtu, ali vidis, ne bi vjerovao, ja to sve od svakog prozvodjaca procitam, ali na kraju zakljucak izvedem tek kad temeljito probam "robu". Marketing i prica su neizostavni dio industrije, radilo se o 15000 bubnjeva mjesecno ili 2. To je jedan od osnovnih razloga zbog kojih sam se uhvatio "u kostac" s tobom i tvojom pricom. Jer ju imas :(. Na kraju balade, znaj da postujem tvoj rad (bas kao i svaki rad) i da meni kritika ili upitnost kompetencije nisu problemi; radije motivacija za iznalazenje definitivnog odgovora na pitanje. Eto sad sam ga ja nasr'o. :oMozda je ovo, "drzi ritam" samo tvoj super veseli dan, ali tko zna; kako rece Bogy: "This could be beginning of a nice friendship..." ;D ;D car ranj (samo je jedan svjetski megacar :(, a to nisam ja....)

#28 drži ritam

drži ritam
  • Members
  • 91 posts

Vrijeme objave: 05 Veljača 2006 - 16:54

Vidim Goranovih reakcija nema pa onda da nastavimo :(Žao mi je što se niko drugi ne javlja ali kao što kažeš bit će pitanje opet u stiluŠta mislite jel moj dobar...ride...bljak,fujTo je ono što sam prije pokušao pitati cijenjene kolege bubnjare A što to oni slušaju ;DPrimjer:Dođe,mlatne po plastici i kaže svoj sud.Usput je prosuo nekoliko bisera sa paradidlom i inim tehničkim vježbama da malo fascinira raju.Normalno,mora se nabijati što jače da se valjda lovi na galamu.I onda je kao on nešto čuo ???Dobro,možda je čuo pa ga ja upitam nešto u stilu šta misli o dinamici,štimu...?Onda mi on onako učeno i stručno kaže:Znaš,dinamika mi je malo,kužiš,ne?Pa normalno da ne kužim kad nabija za popiz...al dobro!A štim?I uljudno ponudim ključ.A on bježi od ključa ko vrag od tamjana!!!I meni postane jasno:Pa on nezna bubanj ni naštimati!Ovo što sam napisao nije izmišljena priča.Ako ste se možda u nekim dijelovima ili u cjelini prepoznali ne mora vas biti sram jer vjerovali ili ne ljudi koji su moždanekom od vas uzor u sviranju ne znaju naštimati bubanj.Imena ću zadržati za sebe :DJa i ranj smo sa pričom otišli dalje od štimanja pa bih ga zamolio da se ne ljutišto nisam raspalio po njegovom postu. ;Dal doći ćemo i do toga.Činimi se da je onako sa strane,priznao da mnogi prodaju muda pod bubrege ;)i da se ne mogu primit za ozbiljno bez obzira kako poznati bili ;DPošto je priča za početnike predložio bih da krenemo od početka Zamislite(makar je teško)da niste bubnjar nego eto nekim čudom gitarista ili pijanista ili harmonikaš.Uzmete instrument i prije bilo kakvog vježbanja ili nastupa naštimate instrument.Da li vi to tako radite ili nešto drugo? ;DRaspalite da se ugrijete pa će ter poslije štimati?Itako iz dana u dan sve manje melodičnosti i muzike a sve više raštimanosti :DTo je kao i vježbanje bez metronoma.Kako je vama slušati falš pjevača ili raštimanu gitaru?Meni je užas!!A šta mislite kako je njima slušati raštiman bubanj koji još malo ubrza pa uspori pa iz prve u petuBilo je dosta priče o štimanju al sve u stilu Ja ovako aja ovakoGitaristi imaju štimer i zna se:ta žica G i to je to!Ako ne drži nosi na servis!A što je sa bubnjevima?Postoje li pravila?Postoje li bubnjevi koji se ne mogu naštimati?Tehniku mogu vježbati i na gumi ali ja želim svirati!!Šta znači svirati ?Da li bolje svira onaj koji jače nabija ili onaj koji je točan u vremenu i melodičan?Koliko jako i koliko brzo je dovoljno da bih postao dobar bubnjar?To i još mnoga druga su početnička pitanja a ne da li je dobar taj i taj ride ;DRanja zanimaju profinjenije stvari.Pretpostavljam da je on naučio štimati bubanj na visoki srednji i niski štim i da je to i njemu jako bitno kako instrument podnosi različite štimove.Šta se događa sa sustainom,attackom,volumenom...na različitim štimovima. ;)zAšto mi je potrebno više štimova na mom bubnju?Malo po malo mislim da ćemo doći do interesantnih zaključaka i tema :)Volio bih i argumente a ne u mom stilu:To mi je zakon i bole me k....! ;D Zar te stvarno nista u svezi debljine shell-a, vrste drva, izbora mjera, teorije i prakse sirenja vibracija u bubnju, izboru koza i ulozi reinforcement rings ne zanima?Mislim da ćemo doći i do toga :)Ovo o DW (da bude bar malo "ontopic") i knjizi nisam citao, znam samo sto vele na internet sajtu, ali vidis, ne bi vjerovao, ja to sve od svakog prozvodjaca procitam, ali na kraju zakljucak izvedem tek kad temeljito probam "robu". Marketing i prica su neizostavni dio industrije, radilo se o 15000 bubnjeva mjesecno ili 2. To je jedan od osnovnih razloga zbog kojih sam se uhvatio "u kostac" s tobom i tvojom pricom.; radije motivacija za iznalazenje definitivnog odgovora na pitanje. Nadajmo se da su i drugi motivirani ;Dal za početak kako krenuti sa štimanjem?Kao što kažeš:Teorija i praksa širenja vibracija u bubnju ;D

#29 salemesserschmitt

salemesserschmitt
  • Members
  • 2382 posts

Vrijeme objave: 15 Rujan 2006 - 08:21

ja bi prosječan bubanj, dobre činele i prosječan hardware. kaj ti znači ak imaš 4 stalka za tisuće novaca koji mogu izdržat težinu slona a imaš činele s kojima nemožeš svirat kvalitetno?

Šta ti znači ovo "činele s kojima ne možeš svirat kvalietno?" Daj Elvinu Headlinerov slomljeni hihat i imat ćeš što slušati cijelu večer otvorenih usta.Slažem se s većinom prije napisanog, povrh svega da je uludo odmah trošiti pare za neki profi instrument, pa onda tata i mama poslije vide da to malog/malu u stvari ne zanima, već bi on rađe gitaru, jer je vidio Slasha na televiziji. ;) Ima tu blizu Pule jedan dečko kojem su starci kupili na njegov nagovor (nije prije ni sjeo za bubanj) Yamahu Maple Custom dupli komplet (a'la stari Lars) plus Zidjian K činele (debilni odabir za heavy muziku, ali njemu se svidio taj K logo na činelama). Prestao je svirati par mjeseci nakon toga i prodavao ih u pola cijene, što i dalje nije bilo jeftino. ;D Ja sam kupio bubanj '92. kad nije bilo lako izdvojiti pare za instrument ili za išta drugo osim za živežne namirnice (sjeća li se tko ratnih vremena?) To je bio i ostao potpuni shit, ali mi je izgradio volju. Svaki put kad bih vidio bubnjara (uključujući i prije spomenutog Tomasa) sa super bubnjem i super tehnikom, u meni se stvarao neki oblik inata, tipa "e, ako on može to na tom bubnju, ja ću to isto na svom", što je bilo teško obzirom da je sistem za šušte bio u kvaru na dobošu, te kao da ih nije ni imao. Pedala za bas bubanj je bila home-made. I tako sam vremenom krpao dio po dio, krenuvši prvo od najnužnijih stvari tipa doboš (Pearl World '95.), pedala (Tama Camco '95.) itd. U međuvremenu sam svjesno odvajao po barem sat vremena dnevno za vježbu, ali to bi bilo puno brže i kvalitetnije da je bilo rađeno uz mentorsku pomoć. Opet kažem, nije bilo para za lijek. Oprema da, ali volja i želja za radom prije svega!

#30 stix2drums

stix2drums
  • Members
  • 6 posts

Vrijeme objave: 19 Rujan 2007 - 11:04

Ovo je moj prvi post na forumu kojega bih započeo sa slijedećim:Tekst je preuzet sa: http://www.synthetic..._conundrums.htmi mislim da jako dobro percipira stvarno stanje cijene u odnosu na dobiveno.Napomena: Slažem sa svim osim sa ocjenom PDP-a kao ultimativnog rješenja jer sam ih probao i razočarao se u kvalitetu izrade u odnosu na Yamahin bubanj iz bilo koje serije...Dakle:"Give me the name of a custom drum maker...any one of them. Yes, that includes that obscure little company in Oxnard, California that supplies Neil Peart with his kit. Any name you want...go ahead! Pork Pie? Spaun? Conaway? Epiarch? Kirsch? Mapleworks? Billy Blast? Tempus? Trick?Chances are 100% that every one of these companies has done things that the big 5 have not, on a more regular basis. That is, run over time (8 months overtime in some cases) delivering the custom kit, and even then, screwing up the order or quality of the drum. Say, an uncut snare bed, missing tom legs and crummy bearing edges. It happens to all of them. The thing that makes customers forgive and forget, is the customer service they provide to remedy the situation. In some nightmarish cases, whole kits have been poorly made, and that isn't limited to custom shops, that has happened with Ludwig in a few instances. Custom and high end kits are not always perfection...not even close. Imagine: forking over cash for a Lexus just to find out it's build like a Kia on a Friday afternoon. Bad quality, and bad service from a high end company is enough to piss off a saint, and make the Pope kick out a stained-glass window.Ask yourself: why am I buying custom???First off, think about maple. 6mm maple shells sound pretty much identical. die cast or triple flanged hoops? Heavy, gaudy hardware, or minimalist. Not too many custom outfits are going to beat Yamaha in either area. Aluminum die cast rims and nouveau lugs are completely top notch.I'll use Pacific Drums as an example. It's true, they have had issues in the past with bearing edges and seams. I'd like to think that is a very rare occurrence as of 2007. Probably no more than a custom company. And when you pay $1,300 for a kit with minor flaws that are corrected quickly, it's a hell of a lot more forgivable than paying $5K and having to pull teeth to get things fixed. Time and again I read blurbs about former high end (even DW) drummers that sold off their spendy indulgences and ended up buying one or two Pacific kits.You ask how this would ever happen? Easy. A number of reasons. Save money is one, but also look at it this way: Would you like to schlep around your $8K lacquer finish kit to a roadhouse and have it damaged or an $1000 wrapped kit that can take a bit more, with less monetary impact for replacement?Secondly, you'd have to be supremely naive to think *only* DW cans sound like they do live or on recordings. Pro recordings are equalized and miced sixty ways from Sunday. I have seen proof that a good sound engineer can make a particle board snare sound like a Sonor SQ2 Maple. Fact. And again, with the same drum heads, same tuning, Pacific maple drums sound almost identical to DW drums. The shells are the same as DW's shells made on the same machines. The only difference: DW collectors have internal rings. Either way, you can pay a grand and get a kit in a week or less, or pay $5 grand for the same 5-pc kit and wait 6-12 months. Customs are nice for the ego, bad for the wallet. They are *not* needed for a great sounding drum kit. I personally, would never spend money on a high end kit again. My next kit could be a Gretsch Catalina ash in cobalt. It will cost 50% of what I paid for my current kit. Somehow, I view the Mapex Saturn as *the* elbow of the market. Once you spend more than a saturn, the "improvement" (if any at all) will be very, very minute. I guarantee you that if Neil had a set of pacific maple drums, Lorne his drum tech, could make them sound identical to his DW's. Identical. Take away the gold hardware, and the high end graphics. Those don't affect a drums sound anyway. What would you have? Basically, a set of shells and hardware that would cost a couple grand to build, not $80,000, not even $30,000, but less than $3,000. You pay more for eye candy, and the name...not simply getting a better sounding kit. Most often, sound isn't the issue.Keep in the back of your mind how much of the drum market is hype, image and ego. Then, with your open mind, play a set of Pacific maple drums. They sound really damn good don't they? A lot better to someone with an open mind than someone focused on image. Save your money. Buy something sensible. Let your playing speak for itself.Hint #1: DDRUMS cost a fraction of what other companies do, yet they use the very same Keller shells.And here is a final hint: NON DRUMMERS DON'T CARE!!!! "

#31 T.A.F.K.A.C.

T.A.F.K.A.C.
  • Members
  • 2550 posts

Vrijeme objave: 19 Rujan 2007 - 11:21

slažem se sa ocjenom DW-a...too much money i to ne samo za custome nego za općenito bilo što od DW-a :cool:

#32 ovan7

ovan7
  • Members
  • 750 posts

Vrijeme objave: 20 Rujan 2007 - 13:41

Uglavnom istina, i slazem se, uglavnom. Moje misljenje je da su razlike među bubnjevima uglavnom sitnicave,pa je potpuno jasno da NON DRUMERS DONT CARE, ali briga mene sta non drumerse ne zanima, mene zanima. U grubo bi mogao reci da postoje: 1.šrotni low end, entery level tipovi (recimo Premier Olympic)2.neki middle-end (recimo Sonor force(osim 507), Export, i ovi sta su kod tebe nabrojani) 3.high end, custom, perverzijeRazlika između 1. i 2. skupine je velika, između 2. i 3. ne toliko velika. U grubo.Ali posto su razlike sitnicave, bubnjari nemaju sta za radit nego pazit na te sitnicavosti, pa i proizvođaci to koriste. Ako si pametan i drzis ze zlatne sredine, mozes sa razumnim ciframa dobit izvrse bubnjeve, a ako imas para jebe ti se., kupi i Poršea.

#33 T.A.F.K.A.C.

T.A.F.K.A.C.
  • Members
  • 2550 posts

Vrijeme objave: 20 Rujan 2007 - 14:35

a ako imas para jebe ti se., kupi i Poršea.

ili DW :cool:

#34 Superhrabar Dabar

Superhrabar Dabar
  • Members
  • 1987 posts

Vrijeme objave: 22 Rujan 2007 - 10:36

"Save your money. Buy something sensible. Let your playing speak for itself.":cool:O ovome se radi.

#35 spashtoot

spashtoot
  • Members
  • 3178 posts

Vrijeme objave: 16 Listopad 2007 - 14:03

a ma.call me stupid, ali da imam para vjerojatno bih imao custom.uvjerio sam se (dugo sam vremena svirao bas i probao sve i svašta i sljedeće se mišljenje oslanja na to iskustvo) da je barem kod ovih domaćih majstora, made in croatia, bolje dati izraditi instrument nego recimo pljunuti 5000-6000 kn da bi kupio neki naštancani instrument.npr. za iste pare koje će neki mladi nadobudni basista kupiti yamahu rbx 775, solidan instrumnet, netko sa malo više znanja i iskustva dati će si izraditi bass kod npr. Mite u Puli.sada, bubnjevi su, čini mi se, kudikamo kompliciraniji za izraditi ali mislim da će se i broj radionica povečati pa će i cijene pasti.ipak, platiti bubanj 40000kn po meni je osobno glupo.javora ima koliko hoćeš, neki astronomski pomaci u hardwareu nisu učinjeni tako da mi sve to smrdi na potkradanje...ali za g.jeffa olchtreea bi se našlo para.ipak treba rastaliti brdo 2002 činela:001_tt2:

#36 Chad

Chad
  • Members
  • 4634 posts

Vrijeme objave: 26 Prosinac 2008 - 23:06

Da, slažem se s tobom da je to bubanj više srednje klase!!A ovaj lik šta ga je kupio, početnik je i nema pojma od bubnja al zato ima para, jebiga, netko je rođen pod sretnom zvijezdom!! Inače on svira klavijature i dobro mu ide!! Onda si možeš mislit kakve klavijature ima kad si kupuje takav bubanj a početnik je!! :thumbup1:

Bubanj je solidan i za te pare odličan, al nije više srednje klase.

#37 bocidrummer

bocidrummer
  • Members
  • 527 posts

Vrijeme objave: 27 Prosinac 2008 - 14:16

Bubanj je ok, i mislim daje vise srednje klase, mozda ne kao Force 3007 koji je full maple, ali to je sindrom mnogih bubnjarskih kompanija, koje pokusavaju ubosti best buy setove, dakle za relativno ne previse para, sto solidniji bubanj. To se desava sa Mapexom koji je izbacio M-Birch, i uglavnom su to BIrch setovi (isto kao sto auto komapnije pokusavaju izbaciti auta koja ce biti relavantna u tzv."Golf klasi" koja je otprilike vrlo prodavana) a razlog je taj sto se na jedan master class set koji sviraju samo zvijerke koje zive od bubnja, uvijek proda bar 5 setova koji se sviraju po demo bandovima.

#38 Chad

Chad
  • Members
  • 4634 posts

Vrijeme objave: 27 Prosinac 2008 - 14:21

Bubanj je ok, i mislim daje vise srednje klase, mozda ne kao Force 3007 koji je full maple, ali to je sindrom mnogih bubnjarskih kompanija, koje pokusavaju ubosti best buy setove, dakle za relativno ne previse para, sto solidniji bubanj. To se desava sa Mapexom koji je izbacio M-Birch, i uglavnom su to BIrch setovi (isto kao sto auto komapnije pokusavaju izbaciti auta koja ce biti relavantna u tzv."Golf klasi" koja je otprilike vrlo prodavana) a razlog je taj sto se na jedan master class set koji sviraju samo zvijerke koje zive od bubnja, uvijek proda bar 5 setova koji se sviraju po demo bandovima.

Ak je 2007 više srednja, onda što su tek Gretsch USA customs, Brady ili Craviotto :thumbup1:

#39 bocidrummer

bocidrummer
  • Members
  • 527 posts

Vrijeme objave: 27 Prosinac 2008 - 14:28

Ne znam zasto, ali uvijek sam imao percepciju da se maple bubnjevi svrstavaju u visu klasu, jer su radjeni od najskupljeg javorovog drveta.E sad postoje razlike izmedju Sonor Force 3007 koji je full maple i otprilike donja visa klasa u kojoj su lauretati Designeri SQ2 i slicni. Isto tako u Mapexu otprilike donju visu klasu cine Pro M (full maple); srednja visa je Saturn (maple + orah), a visa visoka je Orion (full maple ali selected). Zbog toga mislim da su bubnjevi koji su jednu seriju ispod full maple ipak visa srednja klasa, uglavnom, oni su srednja klasa, ali se firme radi bolje prodaje trude napucati i srediti upravo te setove, jer tu je vaga izmedju kids pocetnika i polu profi ili profi igraca....

#40 Chad

Chad
  • Members
  • 4634 posts

Vrijeme objave: 27 Prosinac 2008 - 14:34

Ne znam zasto, ali uvijek sam imao percepciju da se maple bubnjevi svrstavaju u visu klasu, jer su radjeni od najskupljeg javorovog drveta.E sad postoje razlike izmedju Sonor Force 3007 koji je full maple i otprilike donja visa klasa u kojoj su lauretati Designeri SQ2 i slicni. Isto tako u Mapexu otprilike donju visu klasu cine Pro M (full maple); srednja visa je Saturn (maple + orah), a visa visoka je Orion (full maple ali selected). Zbog toga mislim da su bubnjevi koji su jednu seriju ispod full maple ipak visa srednja klasa, uglavnom, oni su srednja klasa, ali se firme radi bolje prodaje trude napucati i srediti upravo te setove, jer tu je vaga izmedju kids pocetnika i polu profi ili profi igraca....

Mislim da se rangovi određuju prema komercijalnoj vrijednosti. Znači bubanj od 1000€ ne može biti više srednja u isto vrijeme kad je bubanj od 10000€ visoka.I naravno da postoje razlike između javora iz, ne znam, Pearl Vision i Pearl Masters Premium ili Reference kitova. Osim toga, nije niti sve u drvu.




Category 1
Important Section
O nama
Glazbeni Forum je najveća zajednica glazbenika i ljubitelja glazbe na hrvatskom internetu još od 2003. godine.
Brojimo preko 25 000 registriranih članova.
Pratite nas
facebook Twitter Youtube Feed
Copyright © 2003 - 2016 Glazbeni Forum. Sva prava pridržana.